.

.

ניזיה 10 ליטר מיני שולחן עבודה מגרסה חשמלית מגרסה חשמלית קובץ חיתוך מגרסה משרד ביתי מגרסה נייר 220 וולט

ניזיה 10 ליטר מיני שולחן עבודה מגרסה חשמלית מגרסה חשמלית קובץ חיתוך מגרסה משרד ביתי מגרסה נייר 220 וולט

ILS 61.80

כמות
במלאי

שבור לאחר סודיות פרטנית מגרסות טובות,. אל תתפוס יותר מדי מקום בשולחן העבודה אינו משפיע על המשרד הרגיל שלך. זמן עבודה רציף, את עיצוב של התחממות יתר עומס יתר הגנת אור קול אור 50 דציבלים, אינו משפיע על משרד. העיצוב של מתג פעולה בטוח, היה סמוך ובטוח כי שימוש בטוח * . צבע יפה ויפה, יכול לתת לך רגוע ומאושר סביבת משרד : . שבור לאחר סודיות פרטנית מגרסות טובות,. אל תתפוס יותר מדי מקום בשולחן העבודה אינו משפיע על המשרד הרגיל שלך. זמן עבודה רציף, את עיצוב של התחממות יתר עומס יתר הגנת אור קול אור 50 דציבלים, אינו משפיע על משרד. העיצוב של מתג פעולה בטוח, היה סמוך ובטוח כי שימוש בטוח * . צבע יפה ויפה, יכול לתת לך רגוע ומאושר סביבת משרד : . שבור לאחר סודיות פרטנית מגרסות טובות,אל תתפוס יותר מדי מקום בשולחן העבודה אינו משפיע על המשרד הרגיל שלךזמן עבודה רציף, את עיצוב של התחממות יתר עומס יתר הגנת אור קול אור 50 דציבלים, אינו משפיע על משרדהעיצוב של מתג פעולה בטוח, היה סמוך ובטוח כי שימוש בטוח * צבע יפה ויפה, יכול לתת לך רגוע ומאושר סביבת משרד : מפרט : שם : נייר מגרסה מתח : 220 נייר תוף קיבולת : 10 ליטר גריסה רוחב : כ 7 ממגודל מוצר : 31*29*18.5 משקל : 1.7 קילו חבילה כוללת : 1 חתיכה של נייר מגרסההערה : כי את סוללה אינו מותר להישלח החוצה, בבקשה להכין את הסוללה בעצמך בעת השימוש במוצר.המוצר יהיה משודרג כל הזמן, את מראה וצבע עשוי להיות שונה, אנא לא אכפת. ולקחת שיקול לפני למקם את הסדר אם יש לך בקשה לצבע או מראה.בשל בעיות של אפקטים של תאורה וירי זוויות, יהיה מסוים טולרנסים במוצר, בבקשה להבין.בבקשה לאפשר 0-1 סנטימטר שגיאה בשל מדידה ידנית.העיצוב של מתג פעולה בטוח, היה סמוך ובטוח כי שימוש בטוח.

מאפיינים

Name:
paper shredder
Voltage:
220V
Paper drum capacity:
10L
Shredding width:
about 7mm
Product size:
31*29*18.5cm
Weight:
1.7kg
Package Includes:
1 Piece of Paper Shredder
note:
Because the battery isn't allowed to be sent out, please prepare the battery yourself while using the product.
The product will be upgraded constantly, the appearance and color may be changed, please don't mind. And take a consideration before place the order if you have request for color or appearance.:
Due to the problems of lighting effects and shooting angles, there will be certain tolerances in the product, please understand.:
Please allow 0-1cm error due to the manual measurment.:
the design of a safe operation switch, rest assured that safe use :

מוצרים בקטגוריה