.

.

מלאכות עתיקות מטבעות מטבעות משוטטות אמריקאיות מטבע משותף 1961 2994 אוסף COMPLEATION מטבע זיכרון מטבע

מלאכות עתיקות מטבעות מטבעות משוטטות אמריקאיות מטבע משותף 1961 2994 אוסף COMPLEATION מטבע זיכרון מטבע

ILS 1.33

כמות
במלאי

חומר : זהב מצופה ברזל. המטבע שלנו הוא הגודל המדויק של דולר החירות בפועל ועשוי ממתכת כבדה אמיתית כדי להבטיח שהוא מרגיש. חבילה : כל מטבע עם כמוסת מטבע נקה. שימוש : קישוט למשרד ביתי, מתנות עסקיות וחג, הנצחת אוסף מלאכות טבע. יקירי, המטבע הישן הזה עשוי מפליז; המטבע הישן מצופה עם 925 כסף סטרלינג. מוצר זה הוא מלאכה בעבודת יד. זה לא מטבע כסף סחיר, אבל זה שווה את האוסף הקבוע שלך. חומר : זהב מצופה ברזל. המטבע שלנו הוא הגודל המדויק של דולר החירות בפועל ועשוי ממתכת כבדה אמיתית כדי להבטיח שהוא מרגיש. חבילה : כל מטבע עם כמוסת מטבע נקה. שימוש : קישוט למשרד ביתי, מתנות עסקיות וחג, הנצחת אוסף מלאכות טבע. יקירי, המטבע הישן הזה עשוי מפליז; המטבע הישן מצופה עם 925 כסף סטרלינג. מוצר זה הוא מלאכה בעבודת יד. זה לא מטבע כסף סחיר, אבל זה שווה את האוסף הקבוע שלך. מפרט : חומר : כסף מצופה מכסף : Die Casting Condition : 100% חדש לגמרי באיכות גבוהה : עגול, עגול, כפול צדדי, המטבע הישן הזה עשוי מפליז; המטבע הישן מצופה עם 925 כסף סטרלינג. מוצר זה הוא מלאכה בעבודת יד. זה לא מטבע הכסף העתק העתק, אבל זה שווה את האוסף הקבוע שלך. הערה : 1 : מכיוון שתהליך המדידה הוא גרידא מדידה של העבודה, אתה יכול לקבל את שגיאת המדידה של 1-3 מ"מ לפני שאתה מאשר את ההזמנה והציעה 2 : בשל ההבדל במסכי תצוגה שונים, התמונה עשויה לא לשקף את הצבע בפועל של המוצר, הבנת התקווה, תודה לך רשימת אריזות : 1 x מטבע ניקל הובו.

מאפיינים

Material:
silver plated
Process:
Die Casting
Condition:
100% Brand New High Quality
Design:
Round,Double Sides
Dear, this old Coin is made of Brass; the old Coin is plated with 925 sterling silver. This product is handmade crafts. It is not a tradable Replica silver coin, but it is worth your permanent collection.:
Note:
1
2:
Due To The Difference In Different Display Screens, The Picture May Not Reflect The Actual Color Of The Product, Hope Understanding, Thank You
Packing List:
1 x Hobo Nickel Coin :

מוצרים בקטגוריה