.

.

גדול פרח ריינסטון שיער קליפ אלגנטי שיער אביזרי ארוך שיער למבוגרים שיער תכשיטי לנשים קריסטל עבה סיכת

גדול פרח ריינסטון שיער קליפ אלגנטי שיער אביזרי ארוך שיער למבוגרים שיער תכשיטי לנשים קריסטל עבה סיכת

ILS 2.00

כמות
במלאי

אבני החן המשובצות ביד בהירות ויפות, קלות ועמידות. לא דוהה, לא נופל יהלומים. באיכות גבוהה חוזק גבוה פלסטיק, גדול סיכת ראש. הדק והחזק את שיערך מבלי לפגוע בשיער ובקרקפת. זה יכול לשמש כדי לתקן שיער דק או עבה. מבריק צבע, מתאים לסצנות שונות. את הטוב ביותר חומרים וביצוע מעולה ליצור גבוהה-סוף סיכות. סגנון חדש, מראה יפה משובץ יהלומים יכול לגרום לך להיראות יותר אלגנטי ומקסים. גבוהה באיכות שיער קליפים יכול לשמש כדי לתקן גבוהה קציצה ראשי ונסיכה שיער סגנונות, והם מתאים למסיבות שונות, מסיבות יום הולדת, מפגשים משפחתיים והזדמנויות אחרות. זה קישוט הכרחי עבור כל בחורה לצאת!. זה יכול להיות מיושם על מתנות לנשים. מתנת יום הולדת, מסיבת מתנה, מתנה למבוגרים. קליפים לשיער באיכות גבוהה לא נראים זולים. אנו מתמקדים באיכות גבוהה שיער קליפים. הכינו רק אביזרי שיער מתאימים ויפים לכל אישה יפה, והפכו את היופי שלכם לייחודי!. מפרט : גודל מוצר : כ 14 * 7 סנטימטר/5.2 * 2.8 אינץ מוצר חומר : פלסטיק+שרף יהלומים צבע : שיפוע קשת סיכת הראש הוא עשוי פלסטיק עם הביצוע מעולה. שחור צבע תהליך, לא קל לדעוך. סיכת ראש מבריקה. צורה ייחודית. ללבוש אותו על הראש הוא כבד אבל לא כבד. זה לא ליפול. מתאים לכל סוגים של תסרוקות. סיכת ראש זו מתאימה לכל הנשים והנערות שאוהבות יופי. זה יכול להראות את היופי שלך ללא הזמנה! לא קל לשבור ולחבר את השיער. אבני החן מסודרות בצורה מסודרת, כך שלא תרגישו לא מאורגנים. אבני החן משתמשות ביהלומים בכל הגדלים. הדרגתי קשת צבע התאמת יכול להראות שלך יופי יותר לחלוטין. זהו קישוט שיער הכרחי לכל בחורה שאוהבת יופי.

מאפיינים

Product size:
about 14 * 7cm/5.2 * 2.8inch
Product material:
plastic+resin diamond
Color:
Gradient Rainbow
The hairpin is made of plastic with exquisite workmanship. Black paint process, not easy to fade. :
A shiny hairpin. Unique shape. Wearing it on the head is heavy but not heavy. It will not fall off. Suitable for all kinds of hairstyles. :
This hairpin is suitable for all women and girls who love beauty. It can show your beauty without reservation! :
It is not easy to break and hook the hair. The rhinestones are arranged neatly, so that you will not feel disorganized. :
The rhinestones use diamonds of all sizes. Gradual rainbow color matching can show your beauty more completely. It is a necessary hair ornament for every girl who loves beauty. :

מוצרים בקטגוריה